Wednesday, April 20, 2011

Tiada kerja!!

Satu hari cantikkan blog.

Bukan tk sibuk. Bukan tk banyak kerja yang perlu diselesaikan tapi moodkan yang tidak seberapa ok memaksa aku untuk bertungkus lumus menwarnakan blog aku yangs uram-suram ini. Dan hasilnya..jeng..jeng..jeng..lawa dan mantap la juga akhirnya kan..hehehe

Sambil-sambil mengensemkan @duniaku, online juga di FB (padahal tiap masa bha ngan FB..hahaha). Orang bilang " menyelam sambil minum air" kikikiki...dan jiwa kacau kawan-kawan lama menyentuh perasaan. Bagi semangat la juga aku ngan diorg last-last macam pakar kaunseling la pula aku ni..hahah..pengalaman-pengalaman, tu boleh berkata-kata sebaik mungkin...hahaha...Bagi aku jiwa kacau boleh la sekali-sekali supaya kita mengigat mana tempat kita.. At least kita bertambah kuat menghadapi hari esok dan yang paling penting ia juga boleh mendekatkan kita pada Pencipta. 

Jiwa kacau paling mantap mesti sebab golongan adam tapi kadang-kadang salah kaum hawa juga. Terlalu mengharap pada cinta yang tak kekal...fuulamak, aku..hahhahhaha....Esok sambung, mau pulang...hehehe


No comments:

Post a Comment