Tuesday, April 5, 2011

Berakhir

Lama tk conteng2 dblog, kesibukan yang melanda tahap gaban!!

Tiada apa yang istimewa berlaku dalam hidup dan tiada sejarah untuk dicatatkan dalam beberapa waktu ini. Hanya sibuk mengurus lab dan budak2 fyp ku...ahhh!!kadang2 bosan melanda bila menengok karenah budak2 aku yang menyakitkan hati kadang2, yang bikin geram dan yang bikin cepat tua kadang2..entah, tk faham ngan karenah diorg dan kadang2 aku mengomel jua tahap gaban dFB dan akhirnya komen mencecah la juga puluhan..hahha..baru kamu tau klau aku sekali marah...hahhaha

.....dan akhirnya aku menemui cinta....piiiweeet!!

Bukan cinta sebenar tapi mungkin jalan menuju cinta...hahaha..kawan yang bagi tau alamat tentang org pandai dkota belut. Tentang "azimat" pemanis muka. Dengar cerita anak kawan dia yang guna azimat ni hanya dalam masa 3 bulan sahaja terus ada orang naik pinang dia...fuulamak, aku pn tcair hati ngan azimat ni dan akhirnya ramai2 jalan p kota belut..haha..tp tu la 2/3 hari ja guna last2 azimat tu simpan dalam bekas...aduiih, cam mana mau kawen cepat ni...hahhaha..jodoh, reseki semua dtangan Tuhan. Kita hambanya hanya perlu usaha, doa dan tawakal. Mudah2an Allah permudahkan jodoh kita semua...amin!!

April, akhirnya berakhir semua kebizian yang terlampau. Lab sdah habis dan budak2 fyp pn tidak lagi menyusahkan aku dtahap gaban. Lepas ni boleh senyum dengan bangganya, boleh jalan2 dengan kawanku yang baru balik dr UK...yahoooo!!

2 comments:

  1. Amin..aku doakan ko..then ko doakan aku ya..hehe.
    Tp aku tertarik degn azimat itew..ehem2!

    ReplyDelete
  2. amin..iya2 aku doakan ko jua dinie..hehe..nanti ko balik sini la, aku bawa ko jumpa nenek tu..mujarab la juga bg cantik muka tp bpantang bha..tu yg bikin sandi..hehe

    ReplyDelete